بهره برداری بیمارستان فاقد امکانات ایرانمهر شستون (سراوان) با حضور وزیر بهداشت

به گزارش رسانک، امروز دوشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۰ ، طی سفر وزیر بهداشت دکتر سعید نمکی به بلوچستان و شهرستان شستون بخش‌های ۲۲۰ تختخوابی ایرانمهر این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این بیمارستان ۲۱ تیرماه در حالی توسط وزیر افتتاح شد که در روزهای گذشته نبود کادر درمان متخصص و فقدان تجهیزات کافی مورد انتقاد شهروندان در سراوان قرار گرفته بود.

مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه شهرستان شستون پیش از این از اصرار مسئولان در افتتاح بیمارستان ناقص ایرانمهر انتقاد کرده بود.

امام جمعه شستون نسبت به بهره برداری از بیمارستان ایرانمهر بدون تجهیزات کامل و فاقد نیرو و کادر لازم پزشکی هشدار داده بود و این اقدام را ظلم به مردم و برخلاف توسعه این شهرستان بزرگ عنوان کرده بود.

گفتنی است که ساخت بیمارستان ایرانمهر بیش از یک دهه به طول انجامیده است.

همچنین وضعیت یگانه بیمارستان این شهرستان (رازی) در روزهای گذشته به دلیل فوت چندین بیمار کرونایی در اثر نبود دکتر متخصص عفونی و کمبود امکانات درمانی خبرساز شده بود.

برخی از مردم و دیگر مسئولان استانی عملکرد ضعیف هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزاپ را مقصر اصلی این وضعیت می دانند و شهروندان شستونی از دکتر فاضلی عضو مجلس ایران به شدت انتقاد کرده اند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*