بازداشت سرپرست سابق اداره مخابرات و یکی از کارشناسان دادگستری شهرستان پهره

رسانک/ رئیس دادگستری شهرستان پهره از بازداشت سرپرست سابق اداره مخابرات این شهرستان به اتهام مشارکت در اختلاس و انتقال مال غیر خبر داد.

آخوند معین الغربایی در مورد این خبر اظهار داشت: سرپرست سابق اداره مخابرات شهرستان پهره به اتهام مشارکت در اختلاس و انتقال مال غیر بازداشت شده است.

وی افزود: فرد بازداشت شده با همکاری دو نفر دیگر از کارکنان اداره مخابرات شش کامیون از اموال را خارج و اقدام به فروش آن کرده اند که ارزش آن ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس دادگستری پهره در ادامه افزود: در این پرونده چهار نفر بازداشت، که دو نفر با قرار تامین بازداشت موقت، در اختیار اداره اطلاعات شهرستان هستند.

وی همچنین خبر از بازداشت یکی از کارشناسان دادگستری به اتهام جعل، استفاده از سند مجعول و ارائه گزارش کارشناسی خلاف واقع که منجر به فراری دادن محکومین شده است، داد و افزود پرونده وی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس اطلاعات است.

پ ن: اخبار دستگیری مفسدان اداری در حالی از سوی مسئولان رژیم مطرح می شود که اکثر این مسئولان خصوصا در دادگستری غیربومی بوده و جوانان بسیاری از بلوچ ها علیرغم داشتن مدارک عالیه بیکار میباشند. در راس این فساد و اختلاس ها در بلوچستان سپاه تروریستی پاسداران و مقامات عالی رتبه آن قرار دارند.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*