امام‌ جمعه دومک دزاپ: با مأمورینی که در حق اقشار ضعیف جامعه مرتکب بدرفتاری می‌شوند برخورد شود/ تهیه مسکن از وظایف دولت‌ها و حکومت‌ هاست

به گزارش رسانک، امروز جمعه ۲ مهر ماه ۱۴۰۰، مولوی محمدالیاس اسماعیل‌زهی، امام‌جمعه روستای «دومک»- از توابع شهرستان دزاپ (زاهدان) – امروز در مراسم نماز جمعه این روستا، با انتقاد شدید از «بدرفتاری» برخی از مأمورین با مردم در جریان تخریب منازل در محلۀ قاسم‌آباد دزاپ، ضمن درخواست برخورد جدی با این مأمورین، از مسئولین خواست برای حل مشکل مسکن مردم چاره‌ای جدی بیندیشند.

وی اظهار داشت: متاسفانه در هفته‌ای که گذشت منزل یکی از بانوان در حاشیۀ شهر دُزاپ تخریب شد و با این خانم نیز نوعی بدرفتاری از سوی یکی از مأمورین صورت گرفت. ما با این خواهر محترمه احساس همدردی می‌کنیم.

مولوی الیاس تاکید کرد: باید با مأموری که زور خود را به یک سوختبر بیچاره نشان می‌دهد و یا در حق اقشار ضعیف جامعه مرتکب سنگدلی و بی‌رحمی می‌شود برخورد جدی صورت گیرد، چنین مأموری لیاقت پوشیدن لباس قانون را ندارد و باید از کار عزل شود تا دوباره شاهد بدرفتاری با اقشار مسکین و ضعیف جامعه نباشیم.

امام‌جمعه دومک در ادامه به «شرایط بد اقتصادی» مردم در ایران و استان بلوچستان و سیستان اشاره کرد و گفت: مردم در شرایط بد اقتصادی قرار دارند که بلوچستان نسبت به سایر نقاط کشور و مناطق حاشیه‌ای شهر دُزاپ نسبت به بسیاری از مناطق استان و کشور در شرایط بدتری قرار دارند. لذا می‌طلبد مسئولین محترم به فکر مشکلات مردم ازجمله مشکل مسکن باشند.

خطیب جمعه دومک تصریح کرد: حکومت باید در کنار ملت و اقشار غریب قرار بگیرد و از آنها حمایت کند. تهیه مسکن و سرپناه برای مردم یکی از وظایف حکومت‌ها و دولت‌هاست.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*