ارسالی

مردم‌ شهرستان سرباز اخیرا از سرقت وسایل نقلیه خود و ناامنی، راهبندانی افراد مسلح ناشناس در محور موصلاتی بخش مرکزی سرباز بشدت نگران هستند.

در شب های اخیر افرادی مسلح با لباس شخصی همراه با خودرو و موتور سیکلت شخصی اقدام‌به سرقت، راهبندانی و اخاذی از مردم در بین‌ جاده های روستایی و آسفالت بخش مرکزی سرباز کرده اند.

۱۸ خرداد ۱۴۰۰ افراد مسلح در محدوده روستای کوهمیتگ به شاردر با تیراندازی به سمت راکب موتور سوار اقدام میکنند که خوشبختانه راکب موتور سوار از دستشان فرار میکند و جان سالم بدر میبرد. در همان حین سارقین مسلح یک راکب موتور سوار دیگر را بنام صوفی محسن غلامزهی که ساکن روستای مغ میباشد در محدوده روستای کوهمیتگ مورد شلیک گلوله قرار میدهند و‌موتور سیکلتش را به سرقت میبرند و‌۱۹ خرداد ساعت ۲۰ شب هنگام بوقت نماز عشاء در محدوده گدار روستای ایتک به روستای انزا افراد مسلح‌ ناشناس به طرف خودرو سواری پراید شلیک میکنند و او را دنبال کرده تا خودروش را به سرقت ببرند اما وی خودش را به روستای کیشکلگ کنار مغازه هامیرساند و دزدان گستاخ شیشه ماشین خود را پایین کشیده و به وی میگویند شانس اوردی!!؟ …

همچنین دراواسط خرداد ۱۴۰۰ سارقین مسلح‌ نقاب‌دار‌ شبها در محدوده روستاهای دپکور، پیردان بندان، کیشکلگ‌، انزا، ایتک و مغ … اقدام‌ به‌ شلیک خودروها و موتور سیکلت مردم عبوری کرده و به سرقت و اخاذی از مردم‌ اقدام نموده اند.

درصورتی که چندین پایگاه بسیج در این محدوده( روستای بندان، شاردر، کوهمیتگ، انزا، مغ … )وجود دارد و عضوهای فعال این پایگاه ها مسلح بوده و ماموریت به برقراری امنیت در این مناطق را دارند با این وجود مردم محلی در حیرت هستند چطور با وجود این پایگاهای بسیج این دزدان از خدا بی خبر به راحتی و با اطمینان اقدام به راهبندانی و سرقت مشغول هستند ؟!!!

با وجود گزارشات مردمی به پاسگاه نیروی انتظامی و حوزه های بسیج و سپاه تاکنون هیچ اقدامی در خصوص برقراری امنیت و رفع نگرانی مردم صورت نگرفته است.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*