ادامه انتقادها به ندادن مرخصی به مولوی فضل الرحمن کوهی

به گزارش رسانک به نقل از شبکه جهانی کلمه، مولوی عبدالجلیل نعمانی مدیر مدرسه دینی صدیقه گران و مولوی اکرم کوهی امام جمعه موقت پشامگ با بی‌گناه خواندن مولانا فضل الرحمن کوهی، از عدم اعطای مرخصی به وی انتقادکردند.

مولوی عبدالجلیل نُعمانی تصریح کرده است که: ” از نظر ما و کل اهل سنت مولانا فضل الرحمن کوهی بیگناه هست و مسئولین باید در حکم صادره علیه وی تجدید نظر کنند.” 

مدیر مدرسه دینی صدیقه گران در ادامه سخنانش که با تایید نمازگزاران مسجد جامع باتک همراه بود تاکید کرده است که: “حکمِ صادره علیه مولانا کوهی قابل قبول و منصفانه نیست”.

همچنین مولوی اکرم کوهی امام جمعه موقت پشامگ نیز با تاکید بر بیگناهی و انتقاد از کارشکنی های سپاه در پرونده مولانا کوهی گفت:” با وجود حکم دادگاه مبنی‌بر مرخصی مولانا کوهی، سپاه استان سیستان و بلوچستان اجازه مرخص نمی‌دهد”.

وی ادامه داد: “سپاه که خودش را مردمی می داند اما به دغدغه‌ی تک تک ملت بلوچ و اهل سنت که آن آزادی و مرخصی مولانا کوهی است، ممانعت می‌کند.

لازم به ذکر است که مولانا فضل‌الرحمن کوهی روز پنج‌شنبه هفتم آذرسال ۹۸ پس از احضار به دادگاه ویژه روحانیت مشهد، بازداشت شد. این روحانی اهل سنت پس از حدود یک سال بلاتکلیفی به ۶ سال و ۴ ماه حبس محکوم شد.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*