انتقاد جنجالی معین الدین سعیدی از فیلتر توییتر/ چرا مسئولان قانون را دور می‌زنند؟

رسانک/ معین الدین سعیدی عضو مجلس ایران اظهار کرد: چرا توییتر فیلتر شده است اما مسئولان از توییتر استفاده می‌کنند؟! در حالی که این دور زدن قانون است.

وی در پاسخ به این سوال که اختلافات بین تیم اقتصادی ابراهیم رئیسی تا چه حد در افزایش سردرگمی اقتصادی تاثیرگذار است، گفت: بنده واقعا در جریان اختلافات تیم اقتصادی آقای رئیسی نیستم آنچه که شنیده می شود شنیده های مطمئنی نیست که حاکی از ناهماهنگی بین ارکان دولت باشد. امیدوارم چنین موضوعی، درست نباشد چون باید قبول کرد که الان شرایط کشور به گونه ای نیست که در حوزه ناهماهنگی بین ارکان اقتصادی، تاب‌آوری داشته باشیم.

وی افزود: در واقع ما دیگر زمان نداریم و مردم شرایط اقتصادی خوبی ندارند. مردم الان با یارانه چهل و پنج هزار تومانی نمی توانند یک دبه ماست خریداری کنند. فکر می‌کنم زمان آن رسیده است که ما فرافکنی نکنیم و به نوعی خودمان را جای مردم بگذاریم مگر مسئولان چه تفاوتی با مردم دارند؟!

سعیدی همچنین با انتقاد از مسئولان تصریح کرد: چرا توییتر فیلتر شده است اما مسئولان از توییتر استفاده می‌کنند؟! در حالی که این دور زدن قانون است. بنابراین باید توجه داشته باشیم در این شرایط نامساعد اقتصادی، فرصت آزمون و خطا نداریم و همه باید در یک راستا بدون درگیری ارکان اقتصادی کشور، در جهت حل مشکلات تلاش کنیم.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*